Himpunan Kebangkitan Ulama dan Rakyat di Stadium Suka Menanti Alor Setar 19.10.2013

Himpunan Kebangkitan Ulama dan Rakyat di Stadium Suka Menanti Alor Setar 19.10.2013

Khamis, 7 Jun 2012

Nasihat Habib Rizieq buat ummah


Nasihat Habib buat pengikut Salafi...Jangan kafirkan Ashairah , Maturidi , Tabliq

Saya amat bersetuju dengan ceramah Habib Rizieq Shihab , Ulama Ahli Sunnah yang lantang pertahankan Ahli Sunnah . 
Habib Rizieq bagi ana seorang yang tegas beperinsip tetapi beliau sangat terbuka . Beliau nasihat golongan Salafi atau wahabi dengan pandangan yang mantap . 
Beliau nasihatkan golongan salafi jangan lantang sesatkan dan kafirkan umat Islam . 
Saya amat-amat setuju dengan Habib 
Saya menyeru kepada masyarakat Malaysia jangan terpedaya denghan ustaz yang suka salahkan ulama Ahli Sunnah . Mereka ini ( wahabi/ salafi) suka sangat menyalahkan ulama dahulu dan suka bekeras dengan hujjah mereka dan menyalahkan semua orang . 
Di Malaysia saya mengenal pasti segelintir ulama Wahabi yang aktif dalam internit , terpaksa saya sebutkan nama mereka supaya masyarakat dapat tapis dulu apa yang mereka sampaikan . Antara wahabi tegar yang aktif  dakwah dalam internet sekarang adalah :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan