Himpunan Kebangkitan Ulama dan Rakyat di Stadium Suka Menanti Alor Setar 19.10.2013

Himpunan Kebangkitan Ulama dan Rakyat di Stadium Suka Menanti Alor Setar 19.10.2013

Rabu, 5 Disember 2012

Minda Pondok Kelantan adalah ajen UMNO,masyarakat jangan terpengaruh - Pengerusi PPPT Kedah


MINDA PONDOK KELANTAN TIDAK SELARI DENGAN TUNTUTAN DAKWAH -

MINDA PONDOK NEGERI KELANTAN ADALAH PERTUBUHAN KECIL DARI KALANGAN  ULAMA UMNO KELANTAN
Minda Pondok Kelantan berjuang bersama UMNO/BN
Masyarakat jangan terpedaya dengan pertubuhan ini kerana bukan semua ulama pondok Kelantan bersama dengan mereka hanya beberapa kerat sahaja yang dikenal pasti bersama dengan Minda Pondok Kelantan .
Bagi saya orang pondok juga harus bersuara mewaki ulama yang tidak bersetuju dengan Minda Pondok Kelantan , kerana masih banyak pondok tidak kiralah dari Kelantan atau lebih-lebih lagi Pondok Kedah tidak akan redha dengan perjuangan BN/UMNO kerana bertentangan dengan ajaran Islam .


Ramai ulama pondok mejority masih bersama perjungan Islam dibawah PAS, maka sudah menjadi fitrah ada sebilangan kecil sahaja yang bersetuju dan bersama UMNO . Saya bercakap diatas kaedah yang digariskan didalam kitab pengajian Ahli Sunnah , maka saya tidak haira dan tidak getar kepada mana-mana pihak yang tidak bersetuju dengan saya . Banyak komen di Facebook  ada yang marah dengan kenyataan ini dan ada yang mencabar dan ugut saya. Saya tetap dengan pendiraian saya dan buat masa terdekat ini saya tidak berniat untuk menarik semula kenyataan peribadi saya ini kerana saya telah mengikuti pandangan dan perjuangan Mejoity ulama muktabar Pondok seluruh Kedah dan Kelantan .Makan sudah menjadi tanggungjawab saya untuk berjuang dan menyampaikan risalah kebenaran . Biar orang marah asalkan kita amanah dengan ilmu biar dicaci maki asalkan kita mengikut jalan keredhaan ALLAH , biar dibenci dan dimusuhi orang asalkan mendapat kasih sayan Allah apabila kita berjuang dengan Ikhlas semata untuk ISLAM bukan ada apa-apa kepentingan dunia

1 ulasan:

  1. Minda Pondok Bukan Ejen UMNO.. tapi ejen ISLAM untuk menguatkan Islam di malaysia.

    BalasPadam